Nystart

  2013-01-05 / 23:21:00 / Allmänt /
Hej alla läsare!
Inte för att jag vet om jag har några, men man kan ju alltid hoppas. Det har gått ett tag sedan jag bloggade senaste, tror det var i höstas eller nått i den stilen. Nu ska jag iallafall försöka börja igen, hur nu det går.  Imorgon kommer Clara hit, ni hittar länken till hennes blogg HÄR. Vi kanske tar några bilder till sidmenyn då, om vädret inte är för dåligt. Har ni frågor, så går det bra att lämna dom i en kommentar!
 
Detta kommer vara mer som en fotoblogg, så kommer inte så många sådana här inlägg.
Imorgon kommer iallafall Clara hit då somsagt, kommer bli jättekul. Vi har planerat en del roliga grejer, kanske kommer upp nån video på bloggen. Nu när jag har ny mobil kan ja ha videofyme och då blir det lättare att ladda upp videos. Så kika in imorgon så kanske det ligger nån video uppe!
 
En bild från i somras när jag,mamma och Clara var i Stockholm.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: